Adăugare semnătură la email Tipărire

  • 0

După ce ați adăugat cu succes un (nou) cont de email, este timpul să vă setați și semnătura. Partea bună este că, în cazul în care aveți mai multe conturi de email, puteți seta o semnătură pentru toate sau câte o semnătură pentru fiecare cont de email existent.

Iată ce trebuie să faceți:

  1. Accesați contul de email.
  2. Click pe Settings. Se deschide o fereastră.

3. Aceasta deschide editorul de semnături în aplicația Windows 10 Mail. Asigurați-vă că opțiunea Use an email signature este On și că meniul derulant indică către contul de e-mail corect, dacă aveți mai multe configurate. Ștergeți textul respectiv și inserați semnătura de e-mail (Ctrl+A, urmat de Ctrl+V ar trebui să ajute, cu condiția să fi copiat semnătura în clipboard). Sau scrieți textul pentru semnătură.

4. Odată ce semnătura dvs. este în editor, puteți face unele ajustări. Verificați greșelile de scriere, vedeți dacă linkurile funcționează corect.

 


Răspunsul a fost util?

« înapoi

Powered by WHMCompleteSolution